KK ELECTRONIC
3 680 6 1

Opinie o KK ELECTRONIC

Ktos

Przepraszam ludzie ale czy to normalne w kk że za 3 tygodnie pracy zarobiłem 520zl?

OMO
@Ktos 08.02.2019 16:48

A ile razy byłeś w pracy?

OMO
@Ktos 08.02.2019 16:48

A ile razy byłeś w pracy?

OMO
@Ktos 08.02.2019 16:48

Idź do kadr może komornik cię znalazł...

Ktos
@Ktos 08.02.2019 16:48

No 3 tygodnie byłem w pracy a długów żadnych nie mam

buahahahaha
@Ktos 08.02.2019 16:48

Dostaleś odcinek wyplaty? to idź z nim do kadr.

Nowicjusz
@Ktos 12.02.2019 10:05

Bierz kwit z wypłaty i idź z nim do kard i sprawa powinna być rozwiązana.520 zł to wypłata za tydzień pracy,za 3 tygodnie pracy wypłata to ponad 1500 zł na rękę

Realista

Dosyć tego. Tu nic się nie zmieni. Szkoda życia.

Hug

Jak z pracą na teście? Zarobki, nadgodziny?

Rozwazajacy prace:)

Jaka jest stawka pracy na magazynie realna ?

zawiedziony

Jest końcówka października a o planowanych w październiku podwyżkach coś cisza...

rozgoryczony
@zawiedziony 23.10.2018 10:22

Nie tylko Ty... chyba wszyscy czekamy na jakiekolwiek informacji a jak już przyjda na dwa dni przed wypłatą, to nasi przełożeni nie zdążą z nami nawet porozmawiać. Być może z kwitków dowiemy się, że październik przepracowaliśmy za takie same pieniądze a o podwyżkach możemy pomarzyć...

gimnastyk
@rozgoryczony 23.10.2018 19:48

To taki trick, bo juz wypowiedzenia nie zlożysz w tym miesiącu i tak oto popracujesz dlużej za taka stawkę czy tego chcesz czy nie. A jak bys się dowiedział na czas to kto wie jaka bys decyzję podjął.

Gogol Bordello
@gimnastyk 24.10.2018 10:32

Kiedys to jeszcze mogli sie tlumaczyc budzetem - bo rok fiskalny zaczynal sie w pazdzierniku i do samego konca Dunczycy cos mieszali i nie pozwalali uruchamiac podwyzek bo ciagle szukali oszczednosci po polskiej stronie. Teraz, gdy budzet jest zatwierdzany na rok kalendarzowy - brak informacji swiadczy tylko o balaganie w HR i Finansach.

pracownik
@Gogol Bordello 28.10.2018 21:03

A widzisz, jakbys zapytal kogo trzeba to dowiedzialbys sie, ze to Dania zatwierdza podwyzki i tzw udzial procentowy a zrobili to dopiero w zeszlym tygodniu. Nie czepiaj sie ludzi, o ktorych pracy nie masz jak widac pojecia. HR nie ma tutaj nic do rzeczy.

Logog Olledrob
@pracownik 29.10.2018 16:45

To jak juz tak ktos z HR pisze to juz niech pisze do konca. Ze wnioskowano o wiecej, ze przeliczano kilka propozycji, a Dania dumała dumała i wydumała co jest. A Ty @Gogol Bordello jak piorunami strzelasz w oczach to rób to chociaż we właściwym kierunku.

Smieszne
@Logog Olledrob 29.10.2018 21:17

Zastanawiam się tylko czy polski Management ma jeszcze jakaś władze w tej firmie czy tez zatwierdza tylko przydział dlugopisow:-). No bo to jednak słabo jak te groszowe podwyżki musicie zatwierdzać aż w Danii.

realista
@Smieszne 04.11.2018 17:39

Jak pracujesz w duńskiej firmie to czemu się dziwisz? A za określone pieniadze i ładne stanowisko to dzielibys co by ci kazali.

Monter
@realista 06.11.2018 14:31

No niby racja....ale to wciąż nie jest powód do dumy.... I po co te ściemniania o dobrym pracodawcy etc. Przecież to po prostu tania montownia jest.

sami sobie winni
@Monter 06.11.2018 21:24

jak idziesz do sklepu Lidl (niemiecki) czy Netto (duński) to ma być dobre i tanie. No to co sie dziwisz ze ludzie którzy te produkty sprzedają jak mają zarobić to ci co je produkują mają pracować dobrze i tanio? jak kupujesz przez Amazona to też chcesz tanio i mało ciebie obchodzi ze zarabia na tym ktos inny a tanio popylają ludzie nie tak daleko od KKeja. Codziennie kupując wybieramy by zarabiali na nas inni a my byśmy naginali po taniości.

Rozczarowany
@Monter 06.11.2018 21:24

A jak chiński badziew kupujesz za grube pieniadze? Taka sama ściema. Sprzedać ludziom ładne opakowanie, ładne słówka i tak codziennie dajesz się nabierać.

Gosialla
Zweryfikowany użytkownik
@gimnastyk 24.10.2018 10:32

Ale... Jest chaczyk. Od stycznia ruszają nadgodziny w których transport pracowniczy nie wchodzi w grę i trzeba kombinować.. Samemu dojazd do. Domu to ja się. Pytam jako. Osoba dojezdna 40km..czy mam. Prawo. Odmówić takich nadgodzin... Każdy umywa ręce i brygadzista i recepcja

1234

Witam Ile u Was dostaje się wypłaty za pełny przepracowany miesiąc?

rozczarowany
@1234 25.11.2018 23:36

najniższa wypłata w okolicy.

Juz out
@rozczarowany 29.11.2018 17:28

Ale za to warunki nie najgorsze. Ciepla hala, czysto, w miare lekka praca. Relacje ok. Ale faktycznie slabo z kasą.

ktos
@Juz out 02.12.2018 22:49

Tak ciepło ku$@%, szczególnie na magazynie

Produkcja
@ktos 03.12.2018 09:21

Na produkcji jest ceplo. Magazyn faktycznie niedogrzany...

Szukam pracy

Jak to jest z pracą u was? Co jakiś czas widać w sieci, że firma się ogłasza i nawet banery reklamowe wiszą przy firmie. Ludzie uciekają z tej firmy czy jest tyle pracy, że nie firma nie wyrabia się i szuka pracowników?

Outside kk
@Szukam pracy 06.11.2018 22:55

Sporo ucieka a firma na przemian to przyjmuje to zwalnia z racji duzej roznicy w zamowieniach.

Szukam pracy
@Outside kk 13.11.2018 17:25

Nie warto aplikować skoro jest taka rotacja?

Rozczarowany

Dziwna ta firma. Trzy niby kuchnie, pełno szafek, umywalek do mycia rak.... Jak se człowiek przyniesie jedzenie to nawet talerzy nie ma by to do mikrofali wsadzić. Kubków tez nie ma. Sztućce plastyki!?? W Polsce duńska firma ma w (usunięte przez administratora) ekologie. nawet na kubki po złotówce ta firma żydzi ?

Ciekawska

Ludziska i jak tam podwyżki, ppnoć już część ludzi dostała?!?

sami sobie winni
@Ciekawska 06.11.2018 16:10

Aż zaniemowiliśmy... Jeszcze nie wypłacone a juz w glowkach roztrwonione: na glupstwa, na bzdurki, na dyrdymałki. A to oszczędnością i nasza pracą inni sie bogacą. Zatem czekamy na wypłaty.

Nowy

Witam, zastanawiam się nad pracą w tej firmie. Może ktoś podzieli się opinią na temat pracy w kk? Czy po przepracowaniu jakeigos czasu można liczyć na podwyżkę i czy są nadgodziny?

zadziwony po horyzont
@Nowy 30.10.2018 11:54

Tak, możesz nawet liczyć na to, że firma odwoła Tobie 12 listopada i stwierdzi, że nie masz dnia wolnego i przelozyli go Tobie na Wigilię, w którą tez przyjdziesz w nadgodziny. takze możesz liczyć na morze nadgodzin. Pożegnaj się z rodziną i przybywaj.

_byly_pracownik_

Witam serdecznie. Niewierze jak ludzie dalej nie są poinformowani jak działa ta firma i jak wygląda cały proces produkcji w niej. Ale to winna KK. Wiec podzielę się z wami moją wiedzą i doświadczeniem. Mianowicie najważniejsza w tej firmie jest logistyka. A konkretnie dział zakupów. Czyli osoby które odpowiedzialne są za dostawę komponentów. Następnie magazyn. Nie macie materiałów na linii? Wiec winicie magazyn i zakupowców tak? Błąd. Bo nie wiecie nic o nich pracy. A to winna KK, że nie informuje was. Przykład. Brakuje trafo albo terminali wago. Zakupowiec widzi że przypuśćmy za miesiąc startuje projekt szafy. Wiec zamawia pod nią komponenty. I wszystko fajnie. Zamawia z wyprzedzeniem i nagle producent trafo lub terminali wago mu odpisuje ze tez ma kłopoty na swojej linii produkcyjnej. Nie zdajecie sobie sprawy, że każdy komponent w szafie tez jest produkowany na jakiejś linii produkcyjnej. I oni tez mogą mieć kłopoty. Trafo zamawia się z dużym wyprzedzeniem. Bo producent trafo też musi mieć czas na jego wykonanie. (tzw. lead time) Na trafo lead time możne być nawet parę miesięcy. Wiec jak czasami dostawca nawali to nie macie komponentów. Mało tego. Winicie magazyn za braki. A oni winią zakupowców. I błędne koło. Czasami przychodzą błędne przesyłki na magazyn z nieprawidłowym materiałem. Jest dużo powodów dlaczego nie macie materiałów. System wynagrodzeń w firmie to poraża. Niska podstawa wysoka premia. I wspólna odpowiedzialność na linii. Możesz pracować przez cały miesiąc bez błędu a twój kolega na linii zrobi ich 10 i po premii. Wymagania wysokie. Płaca niska. Nawet nie wiecie ile w Danii zarabia elektromonter za wykonanie takich szaf. Dopiero jak zwolniłem się z tej firmy i zatrudniłem w nowej zauważyłem jakie braki oni mają w szkoleniach. Ile bym dał aby przeprowadzili dobre szkolenie z diagramu elektrycznego!!! Zatruwają jakimiś szkoleniami 5S i podobnymi. Audyty 5S. Ehhhhh... Szkoda słów. Pytania w stylu "Czy to narzędzie jest często używane?" odpowiedziałem, że nie rozumiem pytania. I Pani zdziwiona czego nie rozumiem. Powiedziałem jej, że nie rozumiem co to znaczy często? Raz na 5 minut? Raz na godzinę? Raz na dzień? Więc czasami sami niewiedzą o co pytają. Praca w tej firmie wygląda śmiesznie. Ludzie coś robią ,ale tak naprawdę niewiedzą co? Chociaż jakieś podstawy. Jak te szafy działają i co robią. Gdzie pracują w wiatraku itp. Można o tej firmie pisać i pisać. Jest masę rzeczy które można zmienić tej firmie i to są logiczne zmiany. Zastanawia mnie, że mimo upływu czasu nie jest lepiej a tylko gorzej...

Magazynier
@_byly_pracownik_ 10.11.2017 10:51

Zgadzam się, wystarczy tylko trochę więcej świadomości. Prawda jest taka, że większość tych braków wynika z "zaginięć" komponentów na magazynie albo produkcji.

Uczciwy
@Magazynier 10.11.2017 22:12

Jakby zlodzieje miedzi nie wynosili to by tak zle nie bylo!!!!!!!!!!!!!

Ktos
@Magazynier 10.11.2017 22:12

Bzdury piszecie. Zadania zakupowca toto nie tylko zamowienie ale obserwowanie co dzieje.soe.z.zamowieniem do jego pojaiwnia sie na magazynie. W KK nie ma nawet jednego zakupowca.zwww prawdziwego zdazenia. Ci co mieli pojecie to, sie zwolnili bo nie mogli patrzec na to co siew MCO dzieje. Wescie sie do roboty a nie tlumaczycie. A swiadomosc wieksza to wam by sie przydala bo niewiec jaknie wasza fuszerka wplywa na inne dzialy

Gość
@Ktos 18.11.2017 12:34

Widzę, że szukają tam kogoś, zgłoś się i pokaż im jak się pracuje.

jaki Ty jesteś słaby
@Ktos 18.11.2017 12:34

To widzę "Ktosiu", że bardzo blisko jesteś z MCO skoro twierdzisz, że nie obserwują swoich zamówień. To takim jak Ty, przydałaby się dodatkowa wiedza na temat procesu... Jesteś jednym z tych narzekaczy, którym się wydaje, że wszystko wiedzą, a jak widzę, słabiutko nawet u Ciebie z poprawną polszczyzną, bo pisze się "zdarzenia", "weźcie". Zacznijmy od siebie a wtedy pouczajmy innych.

popieram Ktosia
@jaki Ty jesteś słaby 22.11.2017 20:03

Polonista się znalazł :) Widać ze trafił ,,ktoś" w samo sedno :) Prawda w oczy kole

Monter
@popieram Ktosia 22.11.2017 21:25

Popieram? A co to wybory? Nakutaszać te panele, a nie się głupim obgadywaniem zajmujecie.

ex-biuro-kk
@_byly_pracownik_ 10.11.2017 10:51

Już nie pracuję w KK, ale czytając że, logistyka jest najważniejsza to po prostu śmiechłem i dostałem raka nerki od czytania. Jestem ciekawy skąd logistyka wie jaki komponent ma zamówić, jakie parametry, charakterystyka, jak czytać dokumentację produktową, jak zamontować, jak sprzedać produkt, w ogóle czy ktoś z logistyki wie o jest produkowane w tej firmie ?? Jak to działa ? Pamiętam współpracę z logistyką: W skrócie, trzeba było pokazać palcem co zamówić i najlepiej jeszcze ich wyręczyć w zamówieniach :)

ex-ex-biuro-kk
@ex-biuro-kk 01.12.2017 15:26

Rzeczywiście, pracownik logistyki dowiaduje się jak montować każdy komponenty w pierwszym dniu pracy, bo ta wiedza jest mu niezbędna w codziennej pracy - litości! Z rakiem nerki nie ma żartów, najlepiej jak najszybciej zgłoś się do lekarza.

śruba
@_byly_pracownik_ 10.11.2017 10:51

Jeśli lead time na komponent wynosi parę tygodni lub miesięcy to jakim cudem o braku materiałów produkcja dowiaduje się gdy ma zacząć produkcję a nie chociaz kilka dni wcześniej? Ktos ma wyłożone z zamówieniach nato, czy coś zostaeni wyprodukowane czy nie i ma tysiąc oficjalnych wersji: dostawca to dostawca tamto. Może wreszcie jakas odpowiedzialnośc za terminowośc dostaw i dostępnosc materiałów? bo to chyba jedyna firma gdzie dział zakupów za to zupelnie nie odpowiada...jakims cudem....

cHRisowski
@_byly_pracownik_ 10.11.2017 10:51

blagam. brak goni brak. z 1 sie wydobedziesz w 2 wskakujesz. . plan zaklada wykonanie zalozmy 40 paneli rozlozone zalozmy na 4 tygodnie. czyli po 10 na kazdy tydzien . Ale klient chce 48 za miesiac. Zakupowiec MUSI myslec do przodu, nie na JIT-a jak zazwyczaj.chodzi o to , ze zaluzmy : pali sie magazyn danego komponentu i masz wzyzke produkcji, a magazyn przyjmuje dostawe kiedy sie go o to poprosi.Robi sie kaszana. Produkcja nie ma komoponentow, magazyn ma wyrabane bo dostawa nie przyjechala, zakupowiec hmmm... mysli. Ale nic nie jest na czas.

ogam
@_byly_pracownik_ 10.11.2017 10:51

a dostawcę rezerwowego to nie mozna znaleźć? wszyscy tacy unikatowi? bez przesady. A jak gadżecik chcecie sobie kupić to niebo i ziemię się poruszy. jak dostawca zawal to się szuka drugiego i tyle, a nie jęki biednych chlopców w kolnierzykach.

Monter
@ogam 07.08.2018 19:11

Albo tu nie pracujesz, albo sie nie znasz. KK buduje szafy generalnie w systemie "build to print", czyli w zasadzie prawa autorskie naleza do SWP. W zwiazku z tym to klient narzuca listy materialowe na wiekszosc komponentow (i wszystkie kluczowe). Wiele czesci jest robionych tylko do naszego produktu, wiec nie ma nawet podobnych na rynku. Reasumujac - na 75% ilosciowo i 90% wartosciowo materialow nie ma zamiennikow. Niestety nie budujemy szaf na typowy rynek budowlany, tylko do wiatrakow, gdzie jest wiele specyficznych wymagan, certyfikatow, testow, etc. To jeden z powodow, dlaczego tak czesto sa klopoty logistyczne, bo po prostu zamiennikow nie mozemy uzyc.

sami specjalni
@Monter 26.09.2018 01:40

No, dlatego zaczynamy jezdzic do najblizszej hurtowni by produkcja nie stała. takich unikatów nam brak od tych unikatowych dostawcow.

MONTER
@sami specjalni 27.09.2018 19:50

Napisalem 75% komponentow. Wciaz pozostaja standardowe komponenty - wiekszosc zlaczek, niektore przekazniki czy wiekszosc srub. I tu jest najwieksza porazka ze firma tego nie ogarnia....

Gonzo
@Monter 26.09.2018 01:40

Sorry, mylisz się - na około 40% częsci nie ma zamienników. Można , tylko trzeba chcieć i nie bać się dyskusji z SWP (czasem wystarczy zadwonić i się dostanie zgodę na TCN) . Czasem jednak lepiej nic nie robić - problem się może sam rozwiąże.

kandydat

Porownuję ofery pracy w firmach produkcyjnych bo musze podjąc decyzję. U was jeszcze nie byłem i chcialem podpytać. Stawkę za godzinę to wszedzie chyba podobnie start 14pln. Co ile i o ile podwyżki? Ale jakie sa u was premie i benefity no bo muszę to jakoś przekalkulowac. Czy macie coś innego niż DGS i 3shape? tj: darmowa opieka medyczna i wczasy pod gruszą? DGS dowozi a u was? tez za miastem stoicie. A jakaś kantyna czy coś?A premie? jaki system ile max? bo DGS ma az 4 typy. Co sprawia ze tam pracujecie? bo troche do was jednak daleko.

Pracownik
@kandydat 07.08.2018 19:58

5 x NIE. W tej firmie nie ma żadnych benefitów, dostajesz tylko jeden owoc w każdy poniedziałek.

MONTER
@Pracownik 08.08.2018 09:38

Jest chyba lepsza kultura pracy niz w podobnych firmach. Slabsze wynagrodzenie natomiast. Benefitow w zasadzie brak. Bo nie licze darmowych napojow....

Warystorek
@kandydat 07.08.2018 19:58

Nie jest zle - jak się zakręcisz to w ramach benefitu i trzy jabłka co poniedziałek zjesz, zupy pieczarkowej się z automatu napijesz za wszystkie czasy... Poza tym jest premia jakościowa- do 160 PLN miesięcznie- acz raczej nieosiągalna, premia efektywnościowa- jakieś grosze, 250 PLN kary za chorowanie i inne bumelanctwo. Podwyżki w kwietniu i październiku- możesz wyhaczyć nawet 50 groszy; jeśli czujesz że ofiarność jest Twoją drogą, przybywaj!

Fan barszczu
@Warystorek 22.09.2018 14:30

Zapomniales o barszczyku:-), mniam, mniam..... z minusow brak miejsc parkingowych

tomolo
@Warystorek 22.09.2018 14:30

usmiałem sie prawie do łez, ale dzieci patrzą a głupio powiedzieć ze moja praca to smiech przez łzy...

Warystorek
@Fan barszczu 23.09.2018 01:28

Osobiście lubię też pomidorową z automatu- KK to feeria smaków i aromatów!

byly

Minął rok, zakładam, że poprawiło się z materiałami? I generalnie się wam poprawilo?

Warystorek
@byly 27.09.2018 19:58

Nie. Banany nieszczególne, wszystkiego brak, Ukraińcy dają radę.

sqwl

Jest rekrutacja na Specjalistę d/s BHP, co prawda w KK Wind Solutions. Czy ktoś z Was wie jakie są/mogą być zarobki na tym stanowisku? Czy 8000 brutto jest osiągalne?

karmel

A jaka w firmie jest tendencja - stabilność zatrudnienia jest wysoka czy w drugą stronę - są duże rotacje i coroczne zmiany? O produkcji piszecie, że zależe od $, a biuro?

Out
@karmel 28.05.2018 11:16

Najwieksze rotacje w kadrze wsrod znaczacych szczecinskich firm od specjalistow po dyrektora wlacznie. Na stanowiskach robotniczych co roku przy spadku produkcji firma zwalnia na potege. A przy wzroscie przyjmuje. Czesc odchodzi sama bo za malo placa.

Ciekawski
@Out 29.05.2018 01:01

A co z kierownikiem logistyki? Odszedł?

omo
@Ciekawski 09.07.2018 15:20

Zmienił stan skupienia

zrezygnowany
@karmel 28.05.2018 11:16

Hmmm, jest jak wszędzie. Mało płacą to i rotacja duża i wieść niesie że Ukraina nas zasili. Dodatkowo historycznie firma sie popisała zwolnieniami na zimę no i pewności się nie ma. Jak ktos ma blisko i nic lepszego nie ma no to co robić. Ale dojezdzać np zimą na 6 czy wracać z drugiej zmiany po 22 to nie każdy ma czym i to dodatkowo 2 godziny. Wynagrodzenie tego nie rekonpensuje. Socjal chyba najslabszy z oferowanego wśród znanych mi firm produkcyjnych. nawet gruszkowego nie ma. Co z tego,że produkt fajny. Za to dzieciaków nie wykarmię, na kolonię nie wyślę. U góry na bogato na dole słabo. Szkoda, ale pracuje za kase nie za sentymenty. Firma ich do nas nie ma. Trza dbac o swój interes i tak jak ta firma - o nic innego.

Monter

A Łukaszek od inżynierów gdzie nawiał?

debbie
@Monter 19.03.2018 19:50

Kostrzyn nad Odrą

robot

Jakie są zarobki w zakupach? Nie jestem po studiach i mam doświadczenie :)

zenek
@robot 15.05.2018 21:28

jak potrafisz załatwić materiał na czas to min 4k

Janusz
@zenek 19.05.2018 22:42

Jak nie potrafisz to też 4k.

Zainteresowana
@Janusz 23.05.2018 08:51

brutto czy netto? co to znaczy załatwić materiał na czas?

Janusz
@Zainteresowana 27.05.2018 13:38

Czyli wcześniej niż to wynika z uzgodnionego czasu dostawy.

Janusz
@Janusz 01.06.2018 14:56

Musisz być Wind Wizard.

m

Ile się zarabia netto w customer service? w jakich godzinach się pracuje?

znikąd

Niecałe 4 lata i będzie czwarty dyrektor.....trzeba przyznać, że niezłe tempo wymiany kadr.

śruba
@znikąd 04.04.2018 21:18

ryba psuje się od głowy. nie wiem jakim cudem ten bałagan tam funkcjonuje.

johny bravo
@śruba 04.04.2018 22:09

cudem właśnie, bo to cudowna firma

p
@śruba 04.04.2018 22:09

No właśnie bałagan jakich mało. Nic nie ma a MCO nic nie robi. Skąd oni tych ludzi wykopali ? Produkcja musi umieć składać szafy a MCO powinno umieć na czas zamawiać materiał. Oni to tylko głowę umieją nosić wysoko i pizzę zamawiać na czas. Ac h a na końcu to i tak produkcja na tym cierpi i nadgodziny wyrabiać. A logistyka 8 godzin i do domu.

Zygfryd de Loewe
@p 08.04.2018 20:43

Przecież zawsze tak przeciez było - rolą MCO było wysłać zamówienie, wg zapotrzebowania wygenerowanego przez system a nie dopilnować by dostawa była kompletna i na czas. Dlatego to nie są logistycy tylko końcówki drukujące axapty - problem lezy w tym ze zatrudniają ludzi po studiach , z aspiracjami do niewiadomo jakich zarobków i stanowisk - a na te stanowiska wystarczyli by absolwenci liceum , z podstawową znajomoscia angielskiego i obsługi komputera.

Ewa
@Zygfryd de Loewe 09.04.2018 10:43

jest otwarta rekrtuacja na MCO. Może zaaplikujesz? Weź sprawy w swoje ręce. Nic nie stoi na przeszkodzie.

Ex-MCO
@Ewa 10.04.2018 09:30

Pracowałem z wami "mądre" głowy i MCO z KK to jedni z najlepszych specjalistów, z którymi miałem przyjemność współpracować i z chęcią zatrudniłbym ich u siebie. Zobaczylibyście co się dzieję w większych firmach z materiałem to byście się za głowę złapali. Niestety wasze ambicje skończyły się na poziomie montażu rozdzielni lub operowania wózkiem widłowym i jedyne co możecie, to narzekać jak to jest źle. Brak wam odwagi i ambicji by spróbować sięgnąć wyżej. Rozumu pewnie też. Już było kilku takich co to próbowali swoich sił w logistyce i z hukiem spadali z tego "piedestału". Narzekajcie sobie - psy szczekają, karawana jedzie dalej.

pracownik
@p 08.04.2018 20:43

Widać, że wiedza na temat procesów w tej firmie jest Wam obca. To nie wina MCO, że materiał nie dojeżdża, to wina tego, co sobie Dania wymyśliła. Może tak poproście swoich Kierowników, żeby wytłumaczyli Wam, dlaczego tak się dzieje, że wszystkie brakuje. Nie macie pojęcia, co się dzieje na górze a oceniacie wszystkich po kolei. Wypadałoby całej załodze od produkcji po magazyn wytłumaczyć, z czego wynikają te wszystkie braki, to może przestaliby kłapać bezsensownie dziobami i albo wystartowali na te stanowiska i zderzyli się ze smutną rzeczywistością albo... zmienili pracę, bo słuchać tych Waszych żali i obelg nie można już słuchać!

...
@pracownik 10.04.2018 16:37

Jak zwykle MCO szuka winy u wszystkich tylko nie po swojej stronie. Ex MCO moze toto jakies rozwiazanie zabiez cale MCO i zatrudnij w swojej firemce a moze wtedy w KK poprawi sie sytuacja

G
@Ewa 10.04.2018 09:30

Pytanie dlaczego nie sa zapraszane na rozmowy osoby z odpowiednimi klafikacjami? Odpowiedz na to pytanie daje odpowiedz na problemy w MCO.

Juz nie kk.
@G 11.04.2018 18:48

Chodzi o pieniądze. Firma poszukuje tanich pracowników. To prawda, ze mco są kompetentni, ale nie na początku swojej pracy. Kompetencje nabywają pracując. Przychodzą zieloni i niedoświadczeni, robią błędy bo każdy by je zrobił. Potem nabywają doświadczenia i klasy. Wynagrodzenia im rosną, ale wolniej niż rośnie ich wartość jako pracownika. I odchodzą do lepiej płatnych prac. Cykl się powtarza. Zwróćcie uwagę na ogłoszenie - nie jest to ogłoszenie na bardzo doświadczonego pracownika, ale raczej na początkującego adepta mco. Gdyby DK dało więcej pieniędzy w budżecie, to kk rekrutowałoby lepsze osoby. Ale niestety - efekt jest jaki jest i brak części jest/będzie chlebem powszednim. BOM jest dość głęboki i skomplikowany - dlatego logistyka w kk zawsze będzie wyzwaniem, bo czasami trzeba kilkaset item'ów aby wyprodukować jedną sztukę. Jeden błąd, jeden dostawca z problemami - produkcja stoi. Szefem logistyki w kk powinna być absolutna gwiazda. Jest inaczej. To osobna historia bo górę wzięły znajomości z dyrektorem a nie kompetencje. Btw - na gwiazdę nie zgodziłoby się DK - bo byłoby za drogo. I kółko się zamyka....

Zygfryd de Loewe
@Ex-MCO 10.04.2018 11:20

Myśle, że się mylisz - kk ma bardzo dobrze skonfigurowany system ERP, który gdyby dział planowania i sprzedaży przestrzegały lead time'ów, dałby sobie radę całkowicie bez ingerencji człowieka ( czyli tzw EDI czyli elektroniczne przesyłanie danych) . Problemem MCO jest to ze zatrudnia się na to stanowisko ludzi tuż po studiach, daje im się tytuły specjalistów ale równoczesnie małe zarobki i ..... i sprowadza do roli końcówki drukującej zamówienia. Jak jest problem to .... pyk... sprawa od razu idzie do managementu a ten przerzuca "śmierdzący kąsek" do sourcingu i sprawa z głowy. Co do ich zatrudnienia w innych firmach - w Szczecinie dominuje tendencja do zatrudniania nie zakupowców ale końcówki do drukowania - więc bez trudu znajda prace w Szczecinie . Ci dobrzy , jesli chcą się rozwijać i być kupcami odpowiadającymi za całość procesu zamówienia, aż do dostawy włącznie to muszą szukać pracy po za naszym miastem - i jak widac dobrze im to idzie i tam awansują i rozwijają się.

żałuj, że Cię tu nie ma
@Zygfryd de Loewe 13.04.2018 10:38

Wojtek, widać, że masz dużo wolnego czasu. Jak idzie szukanie pracy?

IMHO
@G 11.04.2018 18:48

Bo jak ktos jest lepszy od tego w DK to musi odejść... o ile udało mu się nie wykazac tego na rozmowie kwalifikacyjnej i cudem sie dostał.

Pawel

Najlepsze jest zatrudnianie 23 letnich dziewczynek na stanowiska koordynatorskie. W dodatku osoba bez studiów wyższych kierunkowych. Jak zatrudniają kosmetyczki zamiast inżynierów, to co sie dziwić, ze firma prosperuje jak prosperuje ????????

jan kowalski
@Pawel 14.04.2018 14:28

Tak samo dobre, jak zatrudnianie błaznów na stanowiska kierownicze i złodziei na stanowiska produkcyjne.

ukrainiec
@Pawel 14.04.2018 14:28

Podobnie jest z zatrudnianiem bezdzietnych starych panien na stanowisko TL. Szkoda gadać co ma w głowie taka wariatka żyjąca tylko pracą :(

Też w tym miejscu pracujący
@ukrainiec 23.04.2018 06:33

Grunt to znaleźć argument na swoje lenistwo u kogoś innego. Albo gruba albo brzydka albo blond albo piegowata albo garbata albo ma zeza. To się popisałeś chłopie. takiego argumentu jak ty to uzywa odrzucony w zalotach. I może to o to chodzi??

Warystorek

Totalni narzekacze zawsze byli i zawsze będą- osobiście po spędzonych tu 3 miesiącach mogę powiedzieć tyle że zależy na jaką trafisz linię: są takie gdzie potykasz się o złośliwość i intrygi "starych pracowników" nota bene generujących najwięcej błędów- a więc muszących odwrócić jakoš od siebie uwagę oraz fakt braku premii; i są takie gdzie witają cię serdecznie i od początku jadą z tobą na jednym wózku, wiedząc że tak osiągnie się największą korzyść dla wszystkich. O negatywach nie będę się rozwodził, pozytyw to choćby linia na tę samą literkę co najlepsza jak dla mnie płyta Killing Joke z lat 80'tych. ???? Co poza tym? Praca ani lekka, ani nadzwyczajnie wyczerpująca- gdy załapiesz procedury pozostaje myśleć o pracy zamiast tylko o gadaniu na linii, duży minus to przerzucanie z linii na linię; ale to konieczność w firmie pracującej w rytm konkretnych zamówień klienta. Pieniądze w normie jak na produkcję, gradacje co pół roku- jeśli jesteś dobry, możesz liczyć na jakieś tam docenienie, a może nawet na umowę bezpośrednio z firmą. Duży plus za warunki w pomieszczeniach socjalnych: czysto i estetycznie, choć mikroszafuńcie ubraniowe w szatniach to jakaś kpina. Na jakąś wredną brygadzistkę jeszcze się nie natknąłem- ale pewnie "jeszcze" to slowo kluczowe. ???? Podsumowując: spróbować warto.

Pawel

Najlepsze jest zatrudnianie na stanowiska inżynierskie osob bez studiów ???????? Jak ta firma ma sie poprawnie rozwijać, zatrudniając 23 letnie dziewczynki na stanowiska koordynator, No błagam Was ????

srubka

a to chore dziewczę z logistyki poszło sobie w piz...?

mj
@srubka 20.02.2018 20:55

Ile zarabia się jako Customer Service Specialist?

srubka
@mj 05.03.2018 14:40

jak nawiniesz makaron na uszy na rozmowie to i 6 tys na łapę

Zygfryd de Loewe
@srubka 11.03.2018 12:32

Chyba śnisz - czy aż tak dobrze jest teraz w KK ?

Pozdrawiam wszystkich
@Zygfryd de Loewe 14.03.2018 20:38

Na zartach się nie znasz? Gdyby tak było, to nie odchodziliby do Zalando i Prime Cargo:-)

zoha
@Pozdrawiam wszystkich 15.03.2018 21:32

A kto odszedł do prime cargo?

Lotus

Witam- czy wynik testu manualnego przy rekrutacji wpływa na otrzymane stanowisko? Ja dostałem Młodszego Montera; czy każdy na linii tak zaczyna? Dzięki z góry za odpowiedzi.

Pracownik
@Lotus 27.01.2018 15:36

Każdy rozpoczyna swoją przygodę z tym tytułem :-)

zainteresowany

Jak tam nastroje przed piątkową imprezą?

anonim

(usunięte przez administratora)

Elo

Chyba brat

pracownik produkcji

kto rozlicza tych co zamawiajo materiał? ciągle czegoś brakuje! tylko pizze na czas to potrafio zamówić.

Obserwator
@pracownik produkcji 24.01.2018 19:19

Nawet pizza na czas nie przyjeżdża...

Artuś Pan

Witam- mam następujące pytanie: czy każdy pracownik produkcni w KK jest na początek przyjmowany przez agencję pracy? Ja zaczynam 29tego stycznia- poprzez tę agencję właśnie; chciałbym wiedzieć jak to u innych wyglądało- pfzez ile czasu pracowali przez agencję, po jakim czasie przeszli na bezpośrednie zatrudnienie w KK... Z góry serdecznie dziękuję za odpoaiedzi.

Pracuś

Hejka ludziska, czy jest szansa na poczatek zarobić 2500 netto? Jak nie to po jakim czasie jest takowa szansa? Mam do wybory KK i TE Connectivity. Dzieki za pomoc.

2500haha
@Pracuś 09.01.2018 22:56

Tak da sie zarobic po 10 latach

Pracownik z doświadczeniem
@2500haha 10.01.2018 14:40

Minus 60 zł za portfel :)

monterek

Jak liżesz (usunięte przez administratora) pseudo brygadzistom to dostaniesz marne 50/1zł podwyżki. Jak masz swoje zdanie, potrafisz się odezwać, postawić, nie robić nadgodzin bo masz swoje życie to dostajesz opie*dol. Już nie wspomnę, że w tej firmie trzeba się spowiadać dlaczego nie możesz zostać po godzinach w pracy (pytania typu: co jest takiego ważniejszego niż praca ?)

Zostaw opinię o KK ELECTRONIC - Szczecin

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KK ELECTRONIC